Οι δυο οψεις του ιδιου νομισματος

Κατά πως το θέλουν οι καιροί, ο δικός μας Μεταναστόπουλος είναι ερμαφρόδιτος... Με δύο πρόσωπα, δύο όψεις. Μια διχασμένη προσωπικότητα downtown AmsterDAM μιλά με δυο φωνές, βλέπει από δύο διαμετρικά αντίθετες γωνίες, μα καταφέρνει να εναρμονίζεται, ισορροπει χαλαρά στις γέφυρες πάνω απ΄τα κανάλια. Αγρυπνά, αφουγκράζεται και ψιλαφίζει τον Κόσμο καθώς αλλάζει... Όπως άλλωστε και ο Μεταναστόπουλος είναι κάποτε μεταβλητός, ή σταθερός, άλλοτε αδιάλλαχτος - χωρίς να ανήκει πουθενά και σε κανέναν παρά μονο στους δύο του εαυτούς... Με το κέντρο της προσοχής του να μετακινείται από τον ένα του ετερογενή πόλο στον άλλο, μια διαφωνεί, μια συμφωνεί. Τι σόϊ δι-χα-λασμένη προσωπικότητα θα ήταν χωρίς να παραλογίζεται εξάλλου? Πάντα ανοιχτός σε σχόλια και κουβέντες, αφού λατρεύει να συν-ομιλεί και να διαλογίζεται.

Sunday 13 September 2009

Παραιτουμαι, σημαινει τα παραταω....

Το είδα live που παραιτήθηκε ο πρωθυπουργός, δεν θα αναλύσω το κατά πόσο αυτό ήταν όντως αντί-συνταγματικό...
Και μετά είδα - θέλοντας και μη - την ομιλία στη ΔΕΘ.

Έκανα λοιπόν μέσα μου την εξής σύγκριση,
θα πάω αύριο η καλή σου στον εργοδότη μου και θα παραιτηθώ χωρίς να αναφέρω κάποιον λόγο. Έτσι, μου την βάρεσε, ρε δικέ μου, τι? τραβάς ζόρια??? Όποτε γουστάρω παραιτούμαι!!!!
Θα δηλώσω παραίτηση επίσημα και την επόμενη μέρα θα στείλω το βιογραφικό μου για να είμαι υποψήφια για την ίδια δουλειά, στον ίδιο εργοδότη...(!)

Έτσι, ρε....τσαμπουκά!

Δεν είναι θέμα κομματικό, μα το Δία!
Αλλά, δεν υπάρχει απλά ΚΑΜΙΑ λογική και θα ήθελα να πιστεύω πως δεν έχει ΚΑΝΕΙΣ το δικαίωμα να παίζει με τα νεύρα μας, τις ζωές μας και το μέλλον μας ΚΑΤ' ΑΥΤΟΝ τον τρόπο.

Τουλάχιστον όχι ΤΟΣΟ απροκάλυπτα.
ΕΛΕΟΣ!!!!!

Παραιτούμαι, σημαίνει τα παρατάω, φεύγω, σας αφήνω γειά, τα κεφτεδάκια μου και σε άλλη παραλία...
Ακόμα κι αν το μετανιώσεις, αγάπη μου, μην το παίζεις κινέζος, να κοιτάς στο ταβάνι σφυρίζοντας και σκεφτόμενος το επόμενο γεύμα.
Που πήρατε ολοι προ-εκλογική φόρα και το περάσατε έτσι, σα να μην έγινε ποτέ, κάνατε την παρθενοραφή - ξεχάστηκε ο βιασμός....

Καλά το είχανε πει και οι άλλοι, θα ψηφίσω Ποπάϋ - αφού δεν μας έκανε τη χάρη ο Ψινάκης...

No comments:

Post a Comment